Sunday, July 12, 2009

飲茶靠屎 ~

真即係哦青屎啦,
17嵗沒學車,
先上警車~

陳晚,
淩晨1點幾,
淋住扎下朋友部車返屋企,
就離我屋企一段路仔,
點知一上司機位,
就起裏個時候,
后便就來左部警車~

"tutup engine keluar ~"
一個扎大槍,
一個扎細槍即警員行出來~

哇,
真即係光中囖,
甘大個仔第一次被槍對著~

我望住我朋友講,
"甘次賴屎都唔靈, 我唔想丁牌啊 ~"
朋友講,
"定地來,食錢這~"

我某帶身份證,
一落車就同朋友趴車,
兩條水又搜車又搜身~

"kenapa pocket u banyak tisu? makan dadah a ?"
"saya baru pi makan jer sir "
"o, makan a ? mana IC u ?"
"kak rumah sir ~"
"kak rumah? kenapa tak bawa? umur u berapa? "
"tujuh belas sir ~"
"tujuh belas ?!! kenapa u mandu?"
"baru belajar sir "

就起裏個個兩條卡佬鋤我唔入即時候,
起我同朋友即電話搵到咸帶~
屌囖,
上警車傾~

"apa lu buat ?"
"saya engineering sir, bagi satu chance la ~ "
"o, chance ? how u nak saya bagi chance a ?"
"tolong bagi chance la sir , masih budak saja mah~ "
''saya nak report dulu, u tunggu i "
"bagi satu chance sir "

大約傾左半個頭,
身上有幾多即我地,
mat爛都備塞個兩條仆街~
一條水73,
一條水50~
瓦勞,
Puasa來左,
mat爛都殺~

所以我警惕時下地青少年們,
某出夜街,
總有請電話有咸帶的地同志們,
洗左為上,
如果唔係,
暫自給賴屎上身~

睇道我裏片blog即親戚朋友們,
what you hav see and what you have read is confidential and classified,
do NOT tell my parents especially my MOTHER ~
多謝塞~

5 comments:

ChaseYap said...

哇老也
厉害到啊
你真是的
给你妈知道就惨了

8月22日我开生日会啊
来啊
一定要来

wind said...

真的真的7 sohai ~
有咸带犯法的咩 =。=
好彩我已经金盆洗手 ...

你的生活啊
真精彩 ...
处处踩屎 ... ><

Anonymous said...

你果然是劉重延~
遇到的事都那么正==

HY

micah said...

哈,
我既生活,
真即係處處踩屎~

=敏= said...

你啊==
真是越来越吊了。。