Friday, September 19, 2008

ANTI 为什么 ~

最近,
不要再問我爲什麽了,
我很不想答,
拜托不要再問了.

秀娟,
不要再問爲什麽了~
我很討厭答,
就我錯好不好~
不要再問爲什麽了,
我有我的原則,
在問的話,
我會反面的~

我很討厭解釋,
解釋來做麽,
到頭來也不是有人會在後面講你,
在背後指指點點,
哈,
我可沒關係,
因爲我很少解釋~

謝謝你傳簡訊來,
不要再責怪自己了~
笑一笑吧,
多燦爛啊~

照顾好自己吧~

I'm not a explainer,
and sure I dont explain,
Please do not ask me why again,
Just go find yourselves a reason,
I'm not a god,
I did not come for your forgiveness,
I just came it for my souls.

2 comments:

Anonymous said...

好啦~
对不起~
我不会再问了~
要快点开心回阿~

阿进 said...

evry thing will change
evry thing
maybe u think tats fine for u
but 1 day
u will regret wat u choose
just take it easy
u can talk back evry time u wan
just go wit ur mind
it will be fine